Doelstelling
Luisterlijn Utrecht
De Luisterlijn Utrecht (voorheen Telefonische Hulpdienst Utrecht) is 24 uur per dag
bereikbaar voor een persoonlijk gesprek per telefoon. Tijdens openingstijden is de
Chathulpdienst bereikbaar per chat. De contacten zijn vertrouwelijk en anoniem. U
betaalt alleen uw reguliere telefoontarief.
U kunt hen bellen of chatten als u:
* problemen, vragen, moeilijkheden, zorgen of verdriet heeft;
* misschien (nog) niet goed terecht kan in de eigen omgeving;
* het allemaal even te veel wordt en u op zoek bent naar steun en/of hulp;
* al dan niet in (psychosociale) crisis verkeert en hulp zoekt;
* behoefte heeft aan een luisterend oor.
U kunt bellen vanuit uw eigen vertrouwde omgeving op een tijdstip dat het u uitkomt.
Onderwerpen als eenzaamheid en verlies kunnen aan de orde komen, maar ook vragen
over gezondheid en ziekte, relatieproblemen, burenruzie of gewoon zomaar.
Bereikbaar op
telefonisch 7 dagen per week, 24 uur per dag,
chat maandag tot en met vrijdag van 15.00 tot 23.00 uur.
030 - 294 33 44 of 0900 0767
www.deluisterlijn.nl
Activiteiten
Vrijwilligers staan de bellers te woord per telefoon en ook per chat 1