Heeft u een duidelijke telefoonstem, kunt u uw hoofd makkelijk koel houden en heeft u een hart voor dieren? Dan zijn wij op zoek naar u!
Onder de taken van een centrale medewerker vallen:
U beantwoordt de telefoon, geeft advies of verwijst door en bepaalt aan de hand van goed doorvragen of onze hulp nodig is;
U noteert meldingen in ons systeem en zorgt ervoor dat de collega’s op de ambulance de dieren zo snel en efficiënt mogelijk hulp kunnen bieden;
U noteert de vermist en gevonden huisdieren in onze administratie en bij overleden huisdieren, waarvan de eigenaar bekend is, verzorgt u de administratie voor crematie;
U controleert de e-mails, stuurt deze door aan de juiste persoon binnen onze organisatie en verwerkt de foto’s van de vermist- en gevonden huisdieren.
Wij vragen
Als centrale medewerker is het belangrijk dat u goed kunt samenwerken en goed met mensen om kunt gaan. Ook bij minder prettige telefoongesprekken moet u namelijk geduldig en correct kunnen blijven en uw hoofd koel houden. Verder is het belangrijk dat u duidelijk en correct Nederlands spreekt en ervaring met computers heeft.
Frequentie
structureel
Werktijd
9:00 -13:00 / 13:00 - 17:00